Strona Główna

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Aventoy
2013-06-05, 17:12
200 dni forum AVENTOY
Autor Wiadomość
Aventoy 
Administrator


Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1756
Skąd: Katowice

Wysłany: 2013-02-24, 22:44   200 dni forum AVENTOY

Ale ten czas leci, jeszcze niedawno świętowaliśmy studniówkę, a już za kilka dni bedziemy uroczyście obchodzić kolejny jubileusz - 200 dni forum AVENTOY w sieci.

100 dni temu pisałem :

Cytat:
Mamy zarejestrowanych 43 użytkowników, napisaliśmy 157 tematów i ponad 950 postów.
Nasze forum odwiedzono już ponad 4600 razy !
Z yoleck zrobiliśmy kilkadziesiąt audycji.
Zorganizowaliśmy pierwsze spotkanie przyjaciół forum.


Dzisiaj mogę napisać,że mamy 66 zarejestrowanych użytkowników. Nasi użytkownicy napisali 2410 postów, tematów 252. Nasze forum odwiedzono już 10178 razy !!!
Zorganizowaliśmy drugie spotkanie sympatyków forum i za kilkanaście dni spotykamy się po raz trzeci.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA TO ŻE JESTEŚCIE NA FORUM !!!

Z tej okazji w najbliższą sobotę z Yoleck zagramy jubileuszową audycję !!!
Zapraszamy od 19-22.

Na audycji tej będzie nasz quiz muzyczny LICZYDŁO .

Zapraszam do udziału i do składania propozycji pytań na tę audycję.
(na moje PW lub gg)
Pytania mogą dotyczyć także znajomości forum i radia Maxitalo.Maksymalnie można zaproponować 5 pytań.
_________________
cieszę się że jesteś z nami ... Gość
 
 
 
dorcia 


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 29 Wrz 2012
Posty: 675
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-02-24, 22:48   

;brawo ;brawo ;brawo ;brawo ;brawo ;brawo ;brawo ;brawo
_________________
wczoraj jest historią. jutro jest tajemnicą. dziś jest darem...
 
 
Aventoy 
Administrator


Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1756
Skąd: Katowice

Wysłany: 2013-02-27, 11:12   

Na pytania konkursowe czekam do czwartku do 24, zachęcam do czynnego udziału w audycji, to dla was jest to forum, radio...
_________________
cieszę się że jesteś z nami ... Gość
 
 
 
Aventoy 
Administrator


Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1756
Skąd: Katowice

Wysłany: 2013-03-02, 23:43   

Dziękuję wszystkim za czynny udział w audycji jubileuszowej.
Byliście jak zwykle niezawodni.
Wyniki quizu liczydło znajdziecie w temacie LICZYDŁO.

Muszę też was poinformować, że była to najdłuższa audycja yoleck i aventoya.
Trwała 3 godziny i 45 minut. Dziękuję, że wytrzymaliście !!!
;haha ;haha ;haha


;brawo ;brawo ;brawo





Aktualną punktację znajdziesz tutaj
_________________
cieszę się że jesteś z nami ... Gość
 
 
 
olusia 


Zaproszone osoby: 2
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 13 Paź 2012
Posty: 551
Skąd: Chrząszczyżewoszyce
Wysłany: 2013-03-03, 00:08   



Zabawa była przednia a nasz duet YOLECK I AVENTOY niezastąpiony.

Jak dla mnie to w każdy weekend audycja może trwać 3 godziny i 45 minut w nawet 4 h.,5 h. ;haha ;haha
_________________
Od Muzyki Piękniejsza Jest Tylko Cisza.- Paul Claudel
 
 
yoleck 
Administrator


Pomogła: 4 razy
Wiek: 49
Dołączyła: 15 Sie 2012
Posty: 1142
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-03-03, 12:04   

Kochani dziękujemy za czynny udział w zabawie
i że byliście z nami przez ten cały czas .. to dzięki Wam mogliśmy obchodzić DWU STUDNIÓWKĘ
To dla Was Kochani tutaj jesteśmy !!!


Zapraszam na małą relację fotograficzną z wczorajszej jubileuszowej audycji !







_________________
Witaj na naszym forum Gość
 
 
 
olusia 


Zaproszone osoby: 2
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 13 Paź 2012
Posty: 551
Skąd: Chrząszczyżewoszyce
Wysłany: 2013-03-03, 12:15   

PIĘKNE FOTKI ;brawo ;brawo ;brawo ;brawo
_________________
Od Muzyki Piękniejsza Jest Tylko Cisza.- Paul Claudel
 
 
dorcia 


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 29 Wrz 2012
Posty: 675
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-03-03, 14:23   

super ;roza ;brawo ;brawo ;brawo ;brawo ;ok ;roza ;roza ;roza ;roza
_________________
wczoraj jest historią. jutro jest tajemnicą. dziś jest darem...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Forumowe gg Aktualna okładka

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
- mangi